Ledig stilling som leder for kundeservice

3. september 2019

Vi forventer økning i pågangen på sentralbordet når vi går i gang med ny sortering neste år. Dette er den viktigste grunnen til at vi utvider kapasiteten og ansetter en ny leder for kundeservice.

Leder kundeservice

Hovedarbeidsoppgaver

  • Ansvar for daglig drift og bemanning av sentralbord og ordrekontor.
  • Betjene sentralbord og behandle henvendelser fra abonnenter og næringskunder
  • Sikre god ordre- og informasjonsflyt mellom kundeservice, salg og drift
  • Superbruker på it-systemer for telefoni og ordrebehandling
  • Underordnet ansvar for budsjett, innkjøp og rapportering

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning innen it, kontor/administrasjon eller økonomifag
  • Erfaring eller utdanning innen kundebehandling
  • Gode it-ferdigheter og systemforståelse
  • Gode norskkunnskaper

Egenskaper

  • Du er samarbeidsorientert og liker å jobbe med mennesker
  • Du er engasjert og imøtekommende i dialog med kunder og abonnenter
  • Du vil trives med å ha lederansvar
  • Du blir motivert av å utvikle og forbedre rutiner og bruk av systemer

Generelt om stillingen: Nyopprettet fast fulltidsstilling på arbeidsleder-nivå. Kundeservice hører under driftsavdelingen med driftssjef som nærmeste overordnede. I dag er 3 ansatte tilknyttet sentralbord og ordrekontor. FIAS er engasjert på vegne av miljøet og tilbyr en spennende stilling med varierte og samfunnsnyttige oppgaver.

Ta kontakt med Hanne Maageng Olsen tlf. 415 16 830, eller Ole Solvang tlf. 482 08 995 for å snakke om stillingen.

Søknad med CV sendes på e-post til firmapost@fias.no

Søknadsfrist: 25. september 2019.